Sunday, November 14, 2010

dinner date

Hello.. hello....

Tadi im having wonderful dinner date ngan miss ida.
Thanks alot dear. Kitorang pergi makan kat Restoran Abe.

Lokasinya terletak kat seksyen 7, Shah Alam. Satu lorong dengan PakLi. Makanan kat situ boleh tahan laa.. Plaing penting, food cepat sampai. Hahah! Kalau dah kebulur tu, tau2 jela kan.. Konfem tak menyabar jadinya. Satu keistimewaan restoran ni, semua pekerja adalah lelaki. So, no wonderlah restorannya pun dinamakan Restoran Abe kan?.. Sesapa yang duduk kat area2 sekesyen 7 Shah Alam ni mesti pernah makan kat sini laa..


Taraaa~ Ini adalah tetamu kita pada hari ini. Si cantik manis, Ida..

Here we go. Nyum.. nyumm...

Okay... si gedik pun nak masuk jugaklaa.. Adeh! Baru perasan muka saye yang kelihatan lesu.. Aiyaak! I really need face and eye treatment lepas ni. Neeenooo.. neeeenoooooo!

Lepas makan tuh, singgah sekejap kat MyMydin. Heheh. Bukan sebab nak beli barang pun. Ida dan saye dua-dua dah nak balik ke rumah masing-masing Isnin ni. Huhu.. Actuallynya, saye nak carik kotak untuk letak buku-buku yang ntah dari semester berapa tak bawak-bawak balik lagi. Maklumlah duduk kolej kan. Mana pulak nak sumbat buku-buku tuh.

Selama ni saye tumpang barang-barang kat rumah kawan. Tapi dah naik segan pulak. Tiap-tiap cuti sem nak menumpang rumah dorang. Hehe. Berbekalkan taktik godaan hebat Ida, kitorang berjaya merembat dua biji kotak. Yaaahooo!

Taraa!
Hasil rembatan kitorang. Lepas makeup dan touchup sikit-sikit.. Aiyooo! Chuuumelnya hangpa! Tiba-tiba rasa tak sanggup nak letak buku kat dalam tuh. Hehehe. *rase nak sepuk diri sendiri sekarang!*




7 orang joyah:

miz ruha said...

cantik kotak,,
=)

fatin hanani said...

makan2 hehe
lapaq la pulak bila tgk dia makan haha

SyafiQ Bleszynski said...

kalerfulnye belog ni.. hihi

SyafiQ Bleszynski said...

nak tau pasal dr rozmey? meh sini

Nadira Nasarauddin said...

@ruha: thanx darling :)

Nadira Nasarauddin said...

@fatinhanani: hehe. nak dira belanja makna ke? jom turun shah alam :)

Nadira Nasarauddin said...

@syafiq: nak buat macam mana..orangnya pun suka colour2 stuffs :)