Tuesday, February 15, 2011

CHeC 2011

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kawan-kawan..

Okay! Lama sudah dira tak jenguk belog sayang ni. Busy sikit dengan design project yang tak abes-abes ni. Dalam sibuk-sibuk tu, sempat jugaklah dira join satu event fakulti ni. Chemical Engineering Challenge (CHeC 2011). Terasa nak bersokan sebelum mengakhiri kehidupan sebagai seorang pelajar. Nanti dah ada anak bolehlah nak cerita kat mereka-mereka kan. Teeeettt!! Dah terkeluar tajuk.

Untuk CHeC kali ni, dira join netball. Pada mulanya, kitorang hantar wakil daripada kelas kitorang. Tapi disebabkan cuti yang terlalu panjang, ramailah yang tarik diri di saat akhir. Nasib baik ada satu lagi team part 8, jadik kitorang pinjam sekejap player diorang.

Masa ni kitorang lawan dengan team yang kitorang pinjam player diorang. Kasi can kat diorang menanglah. Diorang dah banyak berbakti pada pasukan kitorang :P

Okay, for the next day, dira dengan Saiful kena incharge on aerobic part! Haha! Korang nak tau? Pukul4 pagi Ahad, barulah siap compose lagu dan reka steps untuk aerobic yang patut bermula pada pukul9 pagi hari yang sama. Memang kerja gila!

Paling depan, baju kaler biru adalah saye! *segan dengan ketinggian diri sendiri*

Dira perasan yang ramai jugak yang tak dapat catch up steps dira buat. Im really sorry. Tempo terlalu laju and aerobic steps terlalu sekejap. *Sedih sekejap*

Dira masuk maraton jugak hari tu! Dapat nombor 16 out from berpuluh-puluh orang! Oh! Terasa diriku ini sudah sangat tua dan kurang berstamina. Baru lari sikit dah tercungap-cungap. -__-"

Part paling best CheC ni, kitorang akan diberikan sebanyak kupon bernilai RM12.50 setiap seorang dan kitorang bebas memilih pelbagai jenis makanan yang dijual sepanjang hari kejohanan. Syok beb! Tak tipu. Siapa tak suka free stuffs kan?

To be continued...

p/s: pretty girl rock awesome will coming soon!



2 orang joyah:

Unknown said...

huiyo...lama sudah atok tak joint senam robik

Nadira Nasarauddin said...

@suhaimi: lai..lai...jom join kitorang senamrobik lain kali ya :)