Wednesday, January 12, 2011

tipah tertipu bang!

Salam sejahtera.

Bengang! Bengang! Cik Bling-bling tertipu hari ni! Hari ni bukan kemain awal lagi bersiap nak pergi ke Dewan Annexe sebab kunun-kunun ada talk kat situ. Sangguplah beratus-ratus anak tangga didaki dengan gagah untuk sampai ke dewan yang terletak kat atas bukit tu. Terasa makin to***ek jugaklah. Huhahahahaha!

Sampai-sampai terus jelah daftar. Katanya dapat goody bag dan juga kupon makan tengahari. Tawaran makan free konfem-konfemlah tak akan dilepaskan.

Tapi kan! Cesdel betul punya management. Boleh dorang kata goody bag hanya disediakan untuk 100 pelajar terawal! Ceh! Tipah tertipu bang. Kat notis tak ada pun. Siap wajibkan kehadiran pelajar tahun akhir. Erm... Nasib baik tak bertukar jadi hijau tadi.

Okay.. okay lah. Jangan layan si emo ni. Meh layan pictures sepanjang talk yang dah berlangsung sebentar tadi. Banyak info yang bagus-bagus telah dilontarkan oleh speaker, Prof Ku Halim. Talk ni banyak membicarakan pasal penanaman gaharu dan cara yang efektif untuk mendapatkan hasil yang optimum. Boleh kaya woo kalau usahakan gaharu secara komersial!! $___$

Main character of the day.

Sesi perasmian momerandum UiTM bersama satu *nama-kilang-tak-ingat*

Muka segar-bugar sebelum talk bermula!

Ada yang berminat? Boleh isi borang ya!

Nota kaki: Gadis-gadis howt ni sentiasa terhangat di pasaran. Kalau berminat kena siap borang cepat-cepat taw!



0 orang joyah: